14 Kasım 2012 Çarşamba

Jennifer Lopez konser oncesi

Enerjiye pozitif düşünceye inanir mısınız? Ben arada kalanlardanim bu konudaki hislerimi yazmak isterim aslında şimdi konu bu değil :) uzun süredir uğraştığım borçlarım ve hayatımı yoluna koyma çabam nedeni ile sosyal hayatımı minimum düzeyde tutuyorum. Madonna konserini kacirmamdan sonra ben bu insanları nerde izlicem bidaha duygularım beni tepetakla ederken, üstüne birde Jennifer geliyor dediler. Biri bana hediye etsin gideyim , bulalım bilet diye bir iki mizildandiktan sonra unuttum. Tam da enerjicicilerin(ciciler???) dediği gibi yani. Vee dün bir arkadasım kız arkadaşından ayrıldığını biletin elinde kaldığını söyledi. Minik bir mucize dedim , sevinçle kabul ettim :)) su an konser yolundayim. Fotolar ve yorumlar yarın burda

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder