28 Aralık 2013 Cumartesi

Misafir Ağırlamak

Yeni evliyseniz eğer daha önce de öyle aman mutfağa gireyim, mucizeler yaratayım ,eliin lezzeti de süperdir insanı değilseniz aynı kaderi paylaşıyoruz demektir. Burda biraz tek sayılırım ben yani benim çevrem ve akrabalarım İstanbul da. Dolayısıyla gelenimiz gidenimiz, gittiğimiz yerler eşimin çevresi oluyor. Belli bir yaştan sonra yeni bir çevre kurmak yeni insanlara alışmak çok zor. Bilenler bilir insan kendini zorladıkça daha da çıkmaza girer durumlar. Ben daha akışına göre hayatı yaşayan biriyimdir aslında. Sevmediğim insanlarla dünya yansa aynı masaya oturmam ,sevmediğim ortamlara da asla girmem. Dolayısıyla az ve öz çevremde yeni yerler açmaya çalışmak zor bir deneyim.

Yeni yeni alışıyorum şık servisler açmaya, sunumlar hazırlamaya. Kendimi bildim bileli değişik şeyleri bulmayı severim. Belki ondan elim yatkın diyemesemde göz aşinalığım var diyebilirim.

Bugün gelen çift eşimin çok eski arkadaşı ve onun karısı; aşağıda da özenle hazırladığım sofram var. Ben çok keyif aldım hazırlarken ama en önemlisi misafirlerimin mutlu olası gecemizin keyifli geçmesiydi. :)

e fena da yapmamışım hani :)) peynir tabağını sürekli masamda görürsünüz zaten bence çünkü en önemli şey sürekli atıştırcak bişeylerin istenmeden ulaşabilme uzaklığında olması :)

 fotoğraf.JPG görüntüleniyorfotoğraf.JPG görüntüleniyor





fotoğraf.JPG görüntüleniyor

fotoğraf.JPG görüntüleniyor

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder