15 Ocak 2014 Çarşamba

Benefit ürünlerine aşkımdan bahsetmek isterim :)

 Benefit ürünlerine gerçekten aşağım ve bayılıyorum. Kutuları nasıl cezbediyor insanı.Kalitesi ise tartışmasız. Hangi ürünleri favorim yazsam kaç post olur kimbilir :)
 Samsun'a taşınınca alışverişlerimi online yapmak zorunda kaldım çünkü burda Sephora yok malesef. Sayfam @siparisinvar sayesinde de çok güzel insanlarla tanıştım. Bunlardan bitanesi de Rüya Hanım. Kendisininde İnstagramda @ceyhanzade adı ile bir hesabı var. Yurtdışından getirdiği Benefit ürünlerini sattığını öğrendim. İş kozmatik olunca insan biraz daha çekiniyor. Rüya Hanım tüm tatlılığı ile ( daha önce benden yaptığı alışverişlerden tanıyorum ) önce tüm aklımdaki soru işaretlerini sildi daha sonra da bana bir hediye gönderdi. Ürünler şahane :)) Fiyatlarına ise inanamayacaksınız!!!!

Kendisine çok teşekkür ediyorum ve alacağım setler için şimdiden heyecanlanıyorum.



Birazda bayıldığım ürünlerden bahsedelim,

They're Real
Gelmiş geçmiş bence en muhteşem rimel.Hele de benim gibi sarışın ve kirpik yönünden yaralıysanız:) Tek bir katta kirpikleriniz hemen yoğunlaşıyor. Listeye ekleyin derim koşulsuz.


Girl Meets Pearl
















Aydınlatıcıları henüz denemediyseniz hemen denemenizi öneririm. Ben makyajsız suratımda kullandım ve sonuç kusursuz oldu. Sağlıklı kendinde ışıltılı bir cilt görüntüsünü elde ediyorsunuz.İlk etapta hediye gelmese denemezdim açıkçası ben. Zaten bb krem ,fondoten bana yeter diyordum ama şu anda makyaj çantamın vazgeçilmezi oldu bile.

Bir sonraki yazımda denemelerimide göstericem size:)

İnanılmaz uygun fiyatlara bu ürünler ve setlere sahip olmak için instagramdan @ceyhanzade yi hemen ekleyin bence




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder