19 Ocak 2014 Pazar

Pastel Magic Sand Oje

Ben süslü tırnaklara, nail artlara bayılıyorum. Ama uğraşacak ,üzerinde oynayacak o kadar zamanım yok ne yazık ki. Kaldı ki ustası yapmadı mı bazen komikte oluyor. Bilenler bilir beni hızlı ve değişik şeyleri severim :)

Kadife ojeler ve Havyar ojelerden sonra daha cesur olduğumu da eklemem gerek.
Dün yaptığım Gratis çıkartmamda Pastel Magis Sand Matte Finish ojeleri gördüm. Kumlu dokusu çok hoşuma gitti.Beyaz özellik Buse Terim'in de sürekli paylaşımlarından sonra daha ilgi çekici gelince bana ,720 numarasını denemek istedim.


Öncelikle kuruması çok hızlı ve sürmesi çok kolay. Ben iki katta istediğim renge ulaştım. Biraz kireç görüntüsü var :) Ama benim çok hoşuma gitti.Pembesi de *721* alışveriş listemde yerini aldı.


Ancak her bu dokudaki oje gibi gün sonunda fire veriyor.

Fiyatı 7,25 TL


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder