1 Ocak 2014 Çarşamba

siparisinvar doğuşu büyümesi

Yıllar yılı çalışma ,dil öğrenme , merak etme ,araştırma .. hepsini nerde kullanabilirim. Evlenip evde oturmaya başlayınca birde yeni bir şehirde kendimi adapte olmaya zorlarken aklımda sürekli dönüp dolaşan fikirlerdi bunlar.
Kendi işim olsun , benim gözümden beğendiğim şeyleri insanlarla paylaşıyım diye düşünürken 'siparisinvar' doğdu.Tahmin edebileceğiniz gibi bir butik siparisinvar. Kardeşi 'siparisinvarnight' ile büyümeye başladı bile. Amacım reklam değil zaten blog sanırım hislerinizi paylaşabileceğiniz en rahat yer. O nedenle bende biraz bu işin nasıl olduğundan bahsetmek istiyorum.
Online satış gerçekten zor. Elle tutulamayan hissedilemeyen tamamen güven üzerine kurulu bir iş yapıyorsunuz. Ama keyfi inanılmaz. Gecenin üçünde birinin size whatsapp tan yazması , bir parti yada doğumgününü kurtarmanız çok keyifli :)) Üstelik mağaza giderleri olmadığından sizden alışveriş yapanlarında çok uygun fiyatlara özellikle yurtdışından gelen ürünlere ulaşmasını sağlıyorsunuz.
Bana verdiği haz ise kendi işimi kurmuş olmam ve belki bir süre sonra bu şehirde şık bir butik açmama imkan verecek olması. !!! 2014 ilk dileğimi duydun umarım !!! :))
Birçok insanla tanıştım bu süreçte. Yeniyılda benim elbiselerimle çektikleri fotoları yolladılar bana. Zor her iş gibi ama emek verdiğiniz herşey büyürken inanılmaz bir haz alıyorsunuz. Hepimizin hayalleri gerçek olsun.

Merak edenler sağ tarafta bulunan instagram linkinden ulaşabilirsiniz.

@siparisinvar
@siparisinvarnight

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder