27 Ocak 2014 Pazartesi

Tırnaklara da kar yağar:)

Bugün pazartesi olmasına rağmen işlerimi hızlıca bitirdim :) Kargolar çıktı düzenlemeler yapıldı siparişler verildi ve bir kahveyle kendime vakit ayırma zamanı geldi.Ojelere bayıldığımı artık herkes biliyor ve tabi fazla zaman ayıramadığımı da . Hızlı değişik güzel şeyler olmalı ve ben hemen uygulamalıyım. Her ne kadar renk renk kadife ojeleri satsam da ben kendimde biraz daha siyah ve beyaz kullanmayı seviyorum.





French tam bir kurtarıcı her zaman şık her zaman moda. Ben yüzük parmaklarıma da beyaz kadife oje uyguladım. Elim çok alışık olduğu için french manikür beni oyalamıyır. Golden Rose 3 ve 4 numara kullanıyorum. Kadife oje de 3 dk zaten :) Kutuya ojem kurumadan tırnağımı batırdım 3 dk bekledim ve bence çok güzel oldu. İstanbul'da kar varmış. Uzakta olsam bende kar yağdırarak tırnaklarıma özlemimi giderim..

instagram @siparisinvargole

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder