17 Şubat 2014 Pazartesi

Bahar yaklaşınca tutuşan bir Burcu görmek ister misiniz?

Evet bahar geliyor.Klasik kadınsal Allahım kilo vermeliyim sıkıntılarım başladı. Zaten ne zaman bitti ki?.

Nişanlar,düğünler,havuz planları, denize gidelim mi soruları, ince bluzlar evet kabus başlasın ...

Aslında her kilo verişimde artık dengeli beslenip spor yapmalıyım diyorum ama sonra işler başa sarıyor. Neyse şimdi yeni bir sayfa başlasın. Hatta burdan katılanlar olsa beraber yapsak ne güzel olur.  Bu aralar bazı kurallar koydum kendime mesela bende bir su içme sorunu var. İçemiyorum sevmiyorum.Bunun için ' sassy' benim kurtarıcım.
 Daha önce de yazmıştım ama kısaca merak edenlere özetliyim. Sassy i geceden hazırlıyoruz. Burda prensip aslında hem suyun tadını değiştirmek,alkali yapmak hemde geceden kendimiz için birşeyler hazırlayıp disiplin olmak. 2 lt su içine 1 limon,2 baş parmağı büyüklüğünde taze zencefil,1 salatalık ve nane hazırlıyoruz ve gün içinde içiyoruz. Ayrıca bel inceltici etkisi gözardı edilemez.
  Bir diğer takıntım pedometer programı. Zippo bu işten en karlı çıkan :) Zippo benim oğlum bu arada tanıştırıyım sizi :) koca kulaklı bir yaramaz. Onu yanıma alıyorum pedometer programımızı açıp yürüyoruz. Hedef 10000 adım. Ben şimdikil 3 km 6500 adımla devam ediyorum :( daha yolum var yani. Ama adım sayar yada bu programı öneririm. Kendinize bi bahane yaratın. Köpiş varsa o, bebek varsa o,hiçbişey yoksa markerte gitmek mesela. ama hareket özellikle yürüyüş şart!!
ve son olarak en sevmediğim geliyor :(
SQUAT

Sevmiyorum ama gerçekten çok yararlı.Ben sumo squat ve normal squat yapıyorum.Böyle ilaç içer gibi gözlerimi kapatıp hızlı hızlı yapıp güne devam ediyorum:) 2*20 sumo 3*20 normal squat.Kalçayı kaldırmak ve toplamak için kaçınılmaz bir hareket.

Sizin var mı ritüelleriniz yada yapmak istedikleriniz?. Bizde 3 ay sonra bir before after fotosu ekler miyiz? Allah Allah :))





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder