1 Şubat 2014 Cumartesi

Puantiye aşkına !!

Puantiyelere bayılıyorum.Kıyafetlerde özellikle gömleklerde ve tabiki tırnaklarda. Daha önceki yazımda da dediğim gibi ben biraz renksiz giyinmeyi seviyorum. Bu nedenle tırnaklarımda renkleri seviyorum.Hem sıkıcılığı alıyor hemde benim baktıkça içim açılıyor.

Tabi kolayda olmalı yapımı. Ev -iş-koca-köpek arasında kendime ayırdığım zamanlar çok değerli. Dolayısıyla hızlı ve güzel olmalılar.Bu arayışıma cevap veren ürün tırnak pauntiye kalemi oldu.
Nasıl güzel duruyorlar değil mi?



Bunlarda benim blog yazarken iki dakika da yaptığım denemeler.Çok şeker oldular.Biraz uğraşıp mickey bile yapılır:D



Kalemi kullanmak çok basit. iki ucu var. Biri ufak biri büyük puantiyeler yapmamızı sağlıyor.Ojeyi ucuna damlatıyoruz sonra tırnağımıza değdiriyoruz bu kadar.Kusursuz puantiyeler oluşuyor. Farklı aparatlarla da deneniyor ama inanın aynı performansı vermiyor.

Kalem için instagram @siparisinvar

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder