28 Aralık 2014 Pazar

D.I.Y Projesi- Kutu bulunamayan hediyeleri paketlemek

Internet'ten alışveriş yapmayı çok seviyorum özellikle kişiye özel şeylere bayılıyorum. Ama ne yazik ki kutusuz ve  bazende özensiz gelince ben bunu nasıl paketlemeliyim derdi başlıyor bende. Yılbaşı için çalıştığım okulda yaptığımız çekiliş için kişiye özel kitap ayraçlarından almaya karar verdim ama tabi paketsiz gelince ne yapsam derdi başladı.. Ufak ama hassas bir hediye sadece paketlemek olmaz ağacın altına koyunca kırılır. Benim de aklıma bu fikir geldi. Daha uzatmadan aşamalara geçiyim :)
 Ilk olarak malzemeler 
•tuvalet kağıdı rulosu 
•hediye paketi ( ben kalın peçete kullandım)
• yapıştırıcı 
•kurdele
 

Ilk olarak tuvalet kağıdını yapıştırıcıya buluyoruz. Sonra peçeteyi sarıyoruz




Peçetenin birbirine denk gelen yerinede yapıştırıcı sürüyoruz ki paket açılırken rulo gözükmesin 


Hediyem böyle ufak olduğu için bana tek rulo yetti ama daha büyüğü için iki rulo da yapıştırılabilir. 

Açık kısımdan hediyeyi ruloya koyup yanlarını şeker gibi sıkıp kurdele ile bağlıyoruz 

Paketimiz hazır 😘😘

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder